Rabb Izinkan Aku Mencintai-Mu Oleh Ratna Winda Sari

RABB IZINKAN AKU MENCINTAI - MU
Oleh Ratna Winda Sari

Bissmilahirrahmanirrahim …
Ya Robbi,, Tiap jerit tangis yang ku derai membuatku renyuh tiada henti,
Sakiiiitt.. sakit sekali menahan rasa …
Ingatan ku hanya pada Mu ..
Langkah ku, lamun ku suara hati ku, perasaan ku,
ku hidangkan untuk -Mu ya Rabb tak dapat ku bendung seketika itu
'iyaaa ku hamparkan sajadah panjang ku seluas-luasnya untuk Mu' ku lepas tanpa ada penopang,,dalam sujud malam panjang ku
tapi itu tersa menikam ku…
aku rindu "izinkan aku mencintai Mu

Ya Robbi,,,ku serahkan semua pada Mu
Cinta ku, kasih ku, rindu ku, jiwa dan raga ku untuk Mu
Aku tau aku tak pantas mendapat sentuhan Mu
Ku tak pantas mendapat sanjungan Mu
Karna aku hina di hadapan Mu,aku kotor penuh noda dan dosa ya Robb!!!
Ya Allah jauhkan aku dari sekutu musuh bubuyutan, iblis keparat
sungguh ku mengutuk mu iblis dalam hari ku
ku tak mau kehilangan cinta suci ku
Rabbi... ingatanku tertuju padaMu

Dia iblis menghancurkan jiwa ku hingga menjadi serpihan yang tidak dapat ku belenggu dengan hasrat keriduan ku padaMu..
Robbi ..
Aku ingin engkau dengar jerit tangis qalbu ku, doa ku,

Aku ingin benar-benar merasakan kehadiran Mu Di hati ku.
izinkan aku mencintai Mu ya Rabb