Semoga Aku Akan Setia Padamu

SEMOGA AKU AKAN SETIA PADAMU
Puisi JN.

Mengenang cinta yang ku jalani kini
terasa sepi di lubuk hati...
kau yang ku cintai menyepi diri
tanpa ada senda gurau cinta kasih lagi!..

Mengapa sayang dalam ku bahagia
mencintai mu kau regut segalanya kini
aku terdiam dalam merindu sabar menanti
isyarat cinta dari mu....

Ku pujuk hati ini walau rawan dan pedih
kesabaran ku pertahankan demi perjanjian
cinta yang telah kita ucapkan..kerana ,

...aku masih sayang diri mu
...aku masih mencintai mu
...aku masih merindui mu
....dan..dan..dan segala cerita kita

Aku seperti pantai yang di hempas ombak
walau terluka tapi masih kekal dan teguh
menanti mu hingga kau kembali pada ku

suci cinta ini
suci kasih ini
suci rindu ini..hanya untuk mu sayang..
doa ku...
Semoga Aku Akan Setia Pada Mu!.Semoga Kamu Jua Sayang!